2011.08.21// A. Ruciński
BMW Z4 E85 jest obecny na rynku od kilku dobrych lat, ale nie przeszkodziło to firmie JM Cardesign w stworzeniu całkiem atrakcyjnego pakietu. Stary model przeszedł kilka kosmetycznych zmian składających się na ładną całość.
Przede wszystkim przeszczepiono przód z nowszego modelu E89. Dzięki temu właściciele starego roadstera mogą się cieszyć nową linią stylistyczną marki BMW.
BMW Z4 JM Cardesign
Rozstaw tylnych kół powiększono o 30 mm, co pociągło za sobą szersze progi i zmieniony zderzak. Zaimplementowano też dodatkowe wloty chłodzenia tylnych hamulców. Tylna klapa otrzymała dodatkowy spojler, a wszystkie światła wykonano w technologii LED. Wrażenie robią też kierunkowskazy przypominające loga BMW.
BMW Z4 JM Cardesign
Nad lepszą trakcją czuwa gwintowane, regulowane zawieszenie KW. Dzięki temu trzyczęściowe, skręcane felgi VS prezentują się jeszcze lepiej. Tuner nałożył na 20-calowe koła opony Dunlop Sport MAXX o szerokościach: 245 mm z przodu i 285 z tyłu.
Sportowe zawieszenie wymagało zastosowania przedniej rozpórki kielichów, która zadba o odpowiednią sztywność nadwozia. Wydech pozostawiono bez zmian z wyjątkiem nowych końcówek.
BMW Z4 V10 vs BMW M3 ESS
We wnętrzu leciwego roadstera nie znajdziemy rewolucji. Jedynie polakierowano niektóre elementy w kolorze nadwozia. Całość mimo niewielkich zmian robi bardzo dobre wrażenie i z pewnością znajdzie odbiorców. Niemcy ponownie udowodnili, że potrafią przerabiać rodzime samochody.