2020.02.09// J. Kruczek
Ford GT mimo kilku lat na karku jest nadal niezwykle atrakcyjnym superautem. Kolejka chętnych jest długa, a mimo to producent zdecydował się przeprowadzić lifting. Większa moc i nowe efektowne wykończenie nadwozia jeszcze bardziej uatrakcyjniły maszynę.
Najbardziej widoczną zmianą jest wprowadzenie opcji nadwozia pozbawionego lakieru. Właściciel superauta może się cieszyć karoserią wykonaną z gołego włókna węglowego. W zestawie do takiej karoserii pojawią się felgi z włókna węglowego. Całość wygląda bardzo efektownie i zapewne taka wersja znajdzie klientów.
Ford GT
Standardowym wyposażeniem będzie układ wydechowy marki Akrapovic, który dotychczas był opcjonalny. Inżynierowie zmodyfikowali jednostkę sterującą 3,5-litrowym silnikiem EcoBoost V6. Motor został podkręcony o 11 KM i teraz będzie generował 667 KM. Projektanci zmodyfikowali również kanały dolotowe poprawiając chłodzenie silnika.
Nadwozie oraz podwozie doczekały się kilku poprawek aerodynamicznych. Producent zapewnia, że Ford GT w trybie Track będzie teraz jeszcze szybszy. Dostawy modelu po liftingu rozpoczną się najwcześniej w 2022 roku.