2010.02.25// K. Cisek
Koenigsegg CCX i Lamborghini Reventon mają się czego obawiać. Na horyzoncie pojawia się nowość, która ma poprzestawiać szeregi w najszybszej klasie.
GTA Spano jest konstrukcją hiszpańskich inżynierów. Cele stawia sobie wysokie. Nie jest łatwo wejść w rynek opanowany przez marki, na głos której każdy maniak motoryzacji ma gęsią skórkę. Efekt pracy konstruktorów z Półwyspu Iberyjskiego jest bardzo obiecujący.
Opływowa sylwetka...
...hiszpańskiego GTA...
...powalczy z ektraklasą motoryzacji.
Silnik, jaki drzemie tuż za fotelami kierowcy i pasażera to potężne V10 o pojemności 8,3 litra. Standardowo chwali się 780 końmi i aż 920 Nm momentu obrotowego. Ale wystarczy wybrać wersję, gdzie do baku leje się bioetanol i stadnina powiększy się do 840 KM.
Opływowe nadwozie gwarantuje niski opór powietrza i świetne osiągi. Pierwsza setka na liczniki już po 2,9 sekundy, a Spano rozpędza się maksymalnie do 350 KM. Obsługa siedmiobiegowej skrzyni biegów do wyboru – manualna albo automatyczna.
GTA Spano
Niełatwo będzie spotkać zbudowane z włókna węglowego i tytanu GTA Spano. Produkcję ograniczono do 99 sztuk. Ekskluzywność kosztuje 670 tysięcy dolarów.
GTA Spano
GTA Spano
GTA Spano