2011.08.29// A. Ruciński
Land Rover Defender jest jednym z ostatnich samochodów terenowych, których przeznaczenie jest bardzo czytelne. Produkowany od 30 lat samochód ma pracować w terenie, o czym świadczy wyposażenie składające się z kierownicy i foteli.
Defender jest bardzo prosty w swojej konstrukcji, dzięki czemu idealnie się nadaje do ciężkich przepraw. Samochód można spokojnie nazwać mianem topornego i jest to jego największą zaletą.

Land Rover Defender Vilner
Defender w terenie
Bułgarski tuner Vilner postanowił dodać autu trochę szyku i elegancji, a przy tym uczynić go bardziej przyjaznym dla terenowych amatorów, którzy cenią sobie luksusy z popularnych SUVów. Tuner specjalizuje się w picowaniu wnętrz, a Defender pozwolił na dużą swobodę. W efekcie otrzymaliśmy luksusowego pożeracza bezdroży.

Land Rover Defender Vilner
Gołe blachy zostały pokryte czarno-pomarańczową skórą, a na podsufitce znalazł się zamsz. Fani dobrego dźwięku ucieszą się z systemu audio z dwoma ekranami LCD. Z zewnątrz mamy do czynienia z seryjnym Defenderem w najdroższej wersji.
Dużą zaletą są kubełkowe fotele, które sprawiają, że tyłek nie ślizga się podczas pokonywania terenu. Zmodyfikowanym Land Roverem przyjemniej się będzie jeździło także po zwykłych szosach.