2017.01.25// J. Kruczek
Maserati Ghibli jest obecne na rynku od czterech lat, a to oznacza, że najwyższa pora na lifting. Co prawda stylistycznie samochód jest nadal świeży, wiec zmiany nie są potrzebne. Producent to dostrzega i postawił głównie na poprawki w napędzie oraz we wnętrzu.
Sercem limuzyny pozostał ten sam silnik V6 z dwoma turbosprężarkami, tyle że wygeneruje 350KM (o 20 więcej niż poprzednio). Poprawi przełożą się na lepsze przyspieszenie oraz na wzrost prędkości maksymalnej do 267 km/h. W ofercie pozostanie silnik wysokoprężny 3.0 V6 o mocy 250 lub 275KM. Dla najbardziej wymagających pozostawiono nieruszony motor benzynowy o mocy 410KM i momencie 550Nm.
Maserati Ghibli
Włoski producent wyposażył swój najtańszy model w asystenta pasa ruchu, aktywny tempomat z funkcja stop & go. Pokrętło obsługi systemu multimedialnego podobnie jak w modelu Levante trafiło obok lewarka zmiany biegów. Ghibli nie zmieniło się zbytnio, ale te drobne modyfikacje dopieściły bardzo dobrą limuzynę.