2011.04.27// D. Sosnowski
Porsche Panamera szybko awansowało do pozycji jednego z najbardziej lubianych przez tunerów aut. Niemal, co chwilę możemy zobaczyć nowe wariacje na temat limuzyny Porsche. Najnowsza pochodzi od Schmidt Revolution.
Przede wszystkim tuner podrasował silnik Panamery i podniósł seryjną moc 400 KM o kolejne 25 KM, moment obrotowy wzrósł zaś z 500 do 535 Nm. Zwiększenie powyższych wartości osiągnięto przez przeprogramowanie komputera, za które odpowiadała firma Rennsport. Zmiany w oprogramowaniu pociągły za sobą zmianę układu wydechowego. Za właściwości jezdne będzie odpowiadać nowe zawieszenie, które przy dużych prędkościach obniża się automatycznie o 40 mm.
Porsche Panamera 4S od Schmidt Revolution
Panamera 4S przygotowana przez tunera Schmidt Revolution jest posadzona na 22-calowych kołach i oponach o rozmiarze 265/30 z przodu i 305/25 z tyłu. Koła są najdroższym elementem prezentowanego pakietu i zostały wycenione na 4900 euro.
Karoserię wzbogacono o nowe, dyskretne elementy aerodynamiczne, które poprawiają wygląd. Całość polakierowano w popularną ostatnio czerń. Modyfikacje nie objęły wnętrza auta, ale tuner obiecuje, że w niedalekiej przyszłości pojawi się stosowny pakiet zmian.
Porsche Panamera 4S od Schmidt Revolution