2010.02.23// K. Cisek
Osiągnąć dużo moc wkładając pod maskę ogromne turbosprężarki jest bardzo łatwo. Problemem jest, jeśli chcemy, by samochód zachował możliwość prowadzenia na drodze. Switzer Performance zapewnia, że udała mu się ta sztuka.
„P” w nazwie Switzer P800 oznacz „pump gas” – dystrybutor paliwa na stacji benzynowej. W zamyśle konstruktorów chodziło o to, by samochód mógł być używany na co dzień, bez potrzeby lania do baku wyścigowego paliwa.
![Switzer Porsche P800](http://www.banzaj.pl/pictures/motoryzacja/tuning/switzer/THUMBS/THUMB_switzer_porsche_p800_2.jpg)
Świetna trakcja pozwala...
![Switzer Porsche P800](http://www.banzaj.pl/pictures/motoryzacja/tuning/switzer/THUMBS/THUMB_switzer_porsche_p800_1.jpg)
...użytkować 911 w codziennym ruchu...
![Switzer Porsche P800](http://www.banzaj.pl/pictures/motoryzacja/tuning/switzer/THUMBS/THUMB_switzer_porsche_p800_3.jpg)
...mimo 700 KM.
„
Z nowym P800 możesz mieć ciastko i zjeść ciastko – mówi właściciel firmy, Tym Switzer -
możesz bez kłopotów dojechać samochodem do pracy, ale dostarczy również niezapomnianych przeżyć na torze wyścigowym.” A o doznania zadba 700 KM osiąganych już przy 5,5 tys. kilometrów. Całkiem nieźle.
Czyżby nie trzeba byłoby mieć już obszernego zestawu samochodów stojących w garażu?
![Switzer Porsche P800](http://www.banzaj.pl/pictures/motoryzacja/tuning/switzer/THUMBS/THUMB_switzer_porsche_p800_5.jpg)
Switzer Porsche P800
![Switzer Porsche P800](http://www.banzaj.pl/pictures/motoryzacja/tuning/switzer/THUMBS/THUMB_switzer_porsche_p800_8.jpg)
Wykres mocy.