2015.12.08// J. Kruczek
Alltrack jest uterenowioną wersją Passata Variant. Ta edycja wyróżnia się napędem 4Motion, zwiększonym prześwitem i nadwoziem wyposażonym w dodatkowe osłony. To wszystko znacznie zwiększa użyteczność pojazdu podczas weekendowych wypadów.
Niemcy postarali się również o bardzo bogate wyposażenie. Kierowca będzie się cieszył takimi dodatkami, jak fotele pokryte alkantarą. Nie zabraknie 17-calowych felg aluminiowych, czy automatycznej klimatyzacji. W ofercie pojawił się benzynowy silnik 2,0 TSI o mocy 220 KM lub diesle: 2,0 TDI 150 KM, 190 KM oraz 2,0 TDI Bi-Turbo o mocy 240 KM.

Volkswagen Passat Alltrack
Oczywiście Alltrack nie należy do tanich zabawek. Ile będzie trzeba zapłacić za nowy model? Za podstawowe wydanie ze 150-konnym dieslem i przekładnią manualną zapłacimy 147 590 zł. Oczywiście ceny stopniowo rosną w miarę mocniejszych silników. Poniżej możecie zobaczyć szczegółowy cennik:
2.0 TSI 220 KM (162 kW) 7-stopniowa DSG - 160 390 złotych
2.0 TDI 150 KM (110 kW) 6-biegowa ręczna - 147 590 złotych
2.0 TDI 190 KM (140 kW) 6-stopniowa DSG - 164 890 złotych
2.0 TDI Bi-Turbo 240 KM (176 kW) 7-stopniowa DSG - 181 690 złotych

Volkswagen Passat Alltrack