Passat CC oferuje 3,6-litrowy silnik V6 generujący 300 KM. Niestety ta jednostka jest za słaba, aby podjąć walkę z konkurentami w klasie sportowych limuzyn. Praktycznie każdy konkurencyjny model posiada jednostkę generującą przeszło 400, a nawet 500 koni mechanicznych.
Rozwiązaniem problemu są oferty firm tuningowych. Dziś prezentujemy pakiet wzmacniający pochodzący od MR Car Design. Tuner zadbał, aby CC dostarczał sporo emocji kierowcy i pasażerom. Tuner przygotował zestaw HGP Turbo w połączeniu z nowym dolotem, wydechem, systemem zasilania, wzmocnionymi korbowodami i tłokami. Dzięki tym zmianom niemiecka limuzyna dostała zastrzyk przeszło 200 koni i może się pochwalić mocą 502 KM.
Volkswagen Passat CC
Tak wielki zastrzyk mocy wymusił kilka innych istotnych zmian. Volkswagen został osadzony na amortyzatorach KW ze sprężynami H&R. W nadkolach pojawiły się większe tarcze z wydajniejszymi tłoczkami Stoptech.
Nadwozie zostało osadzone na 18-calowych felgach, które robią rewelacyjne wrażenie. Nie mogło zabraknąć efektownych końcówek wydechu, a wnętrze zostało wzbogacone luksusowymi materiałami. Niestety nie zdradzono cen zestawu. Prawdopodobnie jednak koszt auta i kompletnego tuningu dorówna fabrycznym, mocniejszym rywalom.
Volkswagen Passat CC