Motoryzacja   »   Tuning   »   Porsche 997 Turbo od Switzer - bo 480 KM to za mało

Tuning

rss

Porsche 997 Turbo od Switzer - bo 480 KM to za mało

2009.08.04//  Kajetan Spychalski
Porsche 997 Turbo jest zbyt wolne. 480 konie i napęd na cztery koła wyglądają dobrze na papierze, ale w rzeczywistości sobie nie radzą…

Z tego powodu Porsche przygotowało bardziej sportową wersję GT2. Niestety, mimo wyższej mocy (530 koni) i napędu na tylne koła, odmiana ta nie daje wystarczającej przyjemności z pokonywania kolejnych kilometrów.
Porsche 997 Turbo Switzer
Porsche 997 Turbo Switzer Porsche 997 Turbo Switzer
Porsche 997 Turbo Switzer

Ci, którzy zgadzają się z powyższym tekstem, powinni poznać pojazd Switzer Perfomance P800 997. Ta diabelska maszyna dysponuje mocą 800 KM i potrafi przyspieszyć do pierwszej „setki” w niecałe 3 sekundy.

Auto zostało skonstruowane na bazie Porsche 997 Turbo. Spytacie, jakim cudem udało się uzyskać dodatkowe 320 ognistych rumaków?! Otóż zamontowano potężne turbosprężarki GT30, specjalne intercoolery, system elektronicznego poprawiania osiągów, zmodyfikowany układ wydechowy oraz karbonowe sprzęgło.
Porsche 997 Turbo Switzer
Porsche 997 Turbo Switzer Porsche 997 Turbo Switzer
Porsche 997 Turbo Switzer

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Aviar R67 - rzut okiem na prototyp

Źródło: Autoblog


Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
Porsche 997 Turbo od Switzer - bo 480 KM to za mało

Podobne wiadomości

Facebook

4x4    Audi    BMW    Concept Car    Coupe    Crossover    Formuła 1    Hatchback    Kabriolet    Limuzyny    Mercedes    Porsche    Roadster    SUV    Samochody kompaktowe    Samochody luksusowe    Samochody sportowe    Supersamochody    Tuning    Volkswagen   

Newsletter

Newsletter

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...


Do góry  //  Motoryzacja   »   Tuning   »   Porsche 997 Turbo od Switzer - bo 480 KM to za mało