2018.12.02// J. Kruczek
Honda HR-V znalazła swoich miłośników i nie narzeka na brak popularności. Jednak za dość dynamiczną stylistyką nie idą emocje w czasie jazdy. Brak żwawszych napędów jest małym problemem modelu. Ale to się teraz zmieni.
Na rynek europejski trafia Honda HR-V Sport, czyli wersja crossovera korzystająca z 1,5-litrowego silnika VTEC znanego z Civica. Motor może się pochwalić mocą 179 KM i momentem obrotowym 240 Nm. W standardzie silnik ma być sparowany z sześciobiegowym manualem. W ofercie pojawi się także skrzynia CVT, ale przy niej moment obrotowy spadnie do 220 Nm.
Honda HR-V Sport
Crossover w wersji Sport będzie się mógł pochwalić sztywniej zestrojonym zawieszeniem oraz dodatkowymi rozpórkami usztywniającymi konstrukcję. Tak zestrojony model ma pozwalać na żwawszą jazdę w zakrętach. Całość dopełni sportowy bodykit z czarnymi elementami wykończenia. Europejska wersja ma stać na efektownych 18-calowych felgach.
We wnętrzu znajdą się fotele z lepszym trzymaniem bocznym oraz czerwono-czarna tapicerka. Honda HR-V Sport po zastosowaniu kilka modyfikacji stała się jeszcze ciekawszym samochodem, na który warto zwrócić uwagę.