W sobotę 28 marca, Mercedesy Klasy E w najnowszym wcieleniu trafił na polskie drogi. Wraz z regularną sprzedażą samochodu rusza ogólnopolska kampania reklamowa.
"Już kilkudziesięciu klientów zdecydowało się kupić nową Klasę E, choć do tej pory nie mieli jeszcze okazji zobaczyć jej na żywo. Od jutra Klasa E będzie przekonywać o swoich zaletach nie tylko z folderu, ale także w czasie jazd testowych. Niemal jednocześnie ruszamy z dużą kampanią reklamową. Nadaliśmy jej charakter i zasięg odpowiedni dla jednego z kluczowych modeli w gamie Mercedes-Benz. Dla nas wprowadzenie Klasy E jest wyjątkowe, jako że po raz pierwszy od samego początku oferujemy Klientom niemal jednocześnie dwie wersje czyli limuzynę i coupe" - mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars.
Nowy Mercedes E
Kampania reklamowa Nowej Klasy E rozpocznie się 1 kwietnia i potrwa dwa miesiące. Nośnikami użytymi w komunikacji będą prasa, outdoor, internet i telewizja. W kreacjach reklamowych króluje hasło: "Nowa Klasa E. Twój azyl.". Nawiązuje ono do najważniejszych wartości nowej Klasy E, a więc bezpieczeństwa i komfortu.
Nowa Klasa E w początkowym okresie będzie oferowana z pięcioma jednostkami napędowymi, w tym czterema wykonanymi w technologii BlueEFFICIENCY. Technologicznym highlightem jest model E 250 CDI BlueEFFICIENCY, który osiąga rekordowe 500 Nm i 204 KM przy niezwykle niskim spalaniu 5,3 l/100 km.
To o ponad 20% mniejsze zużycie paliwa w porównaniu z zastępowaną wersją E 280 CDI poprzedniej generacji. Niskie spalanie przekłada się na niską emisję CO2 - jedynie 139 g / km. Klasa E w wersji Coupe, która formalnie zastępuje model CLK, pojawi się w polskich salonach w pierwszej połowie maja.
Nowy Mercedes E