2010.04.08// P. Rosiński
Dla niektórych 480 KM i 3,5 s do setki za 350 000 zł to jeszcze niewystarczająco satysfakcjonujący zakup. Pragną oni, aby ich auto codziennego użytku pozwalało dominować na torze nad Scuderią czy LP560.
Życzenie zostało spełnione. Amerykański tuner zainstalował w GT-R pakiet mocy o dość sugestywnej nazwie 'P800', dzięki któremu silnik rozwija teraz 800 KM i blisko 950 Nm momentu obrotowego.
Switzer Nissan GT-R...
... świetny zarówno na tor...
... jak i na weekend z rodziną.
Dodatkowo odchudzono hamulce, instalując osprzęt AP Racing, wymieniono układ wydechowy na tytanowy, pokryty powłoką ceramiczną, zainstalowano lekkie, sportowe fotele Bride oraz w pełni regulowane zawieszenie JRZ.
Japońskie coupe jeszcze bardziej zyskało na walorach wyczynowych, a przy tym 'zrzuciło' 90 kg masy. Nadal do dyspozycji są cztery miejsca siedzące, a dostęp do tylniej części kabiny jest taki sam jak w trzy-drzwiowej Hondzie Civic.
Switzer Nissan GT-R
Dzięki wspomnianej regulacji zawieszenia, nie trzeba się też obawiać, że przewożąć zakupy z supermarketu do domu rozbijemy jajka. Auto przemyślane pod każdym względem... Czyżby idealny wybór na jedyny pojazd w rodzinie?
Switzer Nissan GT-R